اخبار

کاهش ۷۰۰ تا هزار تومانی قیمت ها در بازار آهن و فولاد

کاهش قیمت در بازار آهن و فولاد

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با اشاره به کم رونق بودن معاملات در بازار، گفت: در حال حاضر قیمت ها در بازار ۷۰۰ تا هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

به گزارش آهن با ما حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه اخبار سیاسی اخیر باعث شده تا بازار آهن و فولاد شاهد کاهش قیمت فراوان باشد، اظهار داشت: در حال حاضر قیمت ها در بازار ۷۰۰ تا هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به کم رونق بودن معاملات در بازارافزود: نرخ سود اعضای این صنف حاصل از مقاطع مختلف به رسته های مختلف اعم از انواع محصولات فلزی، آهنی، فولادی و چدنی شامل انواع شمش، بلوم، بیلت، اسلب، ورق، صفحه، سپری، تسمه، لوله نورد یا رول، میله و میلگرد، نبشی، ناودانی، قوطی، پروفیل، تیرآهن، ریل، پودر فلزات و قطعات آهنی- فولادی در بازار کمتر از ضریب اینتا کد و دفترچه ضرایب می باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران عنوان کرد: با توجه به مشکلات بسیار زیاد در این بازار از رئیس کل سازمان امور مالیاتی در راستای رفع مشکل مالیاتی اصناف، خواستار اصلاح سود عمده فروشی این صنف به میزان یک درصد و سود خرده فروشی به میزان دو درصد هستیم.

 وی ادامه داد: با وجود مالیاتهای سنگین و همچنین در دست داشتن بازار توسط کشورهای دیگر حمایت دولت از این صنف مورد انتظار است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *