اخبار

سند کاربردی هوشمند سازی و دیجیتالی بخش معدن و صنایع معدنی اجرایی می شود

هوشمندسازی معادن

رئیس هیات عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: تا دو ماه آینده سند کاربردی هوشمند سازی و دیجیتالی بخش معدن و صنایع معدنی اجرایی می شود.

به گزارش آهن با ما وجیه الله جعفری اظهار داشت: برای آماده شدن این سند سه قرارداد با سه دانشگاه صنعتی شریف و اصفهان منعقد شده تا سیستم های دیجیتالی هوشمند به بخش معدنی و صنایع معدنی کشور ورود کند.

وی با بیان اینکه ایمیدرو یک سازمان توسعه ای در بخش معدنی و صنایع معدنی است، افزود: بستر سازی برای توسعه این بخش از مهم ترین وظیفه سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است و در این راستا سه گزینه، حمایت ، هدایت و نظارت برای تقویت جایگاه بخش خصوصی در صنعت و معدن کشور در دستور کار جدی ایمیدرو قرار دارد.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) عنوان کرد: در این صورت افزایش ارزش افزوده، سوددهی ، اشتغالزایی، کاهش هزینه ها و اتمام طرح های نیمه تمام از آثار مثبت ارتقا بهره وری در این بخش اقتصادی کشور می شود.

جعفری ادامه داد: خوشبختانه بخش خصوصی ما در مدیریت بخش معدنی و صنایع معدنی کشور نسبت به بخش دولتی بسیار موفق عمل کرده است.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تاکید کرد: در سال های اخیر همواره جنبه های حمایتی و نظارتی ایمیدرو بر تمام فعالیتهای معدنی و صنایع معدنی کشور تقویت شده و با راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری و نیز مرکز تحقیقات پژوهشی ایمیدرو هوشمند سازی و دیجیتالی فعالیت یاد شده مورد توجه جدی قرار گرفته است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *