اخبار

آهن باما حامی همایش فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در صنعت فولاد

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد با حمایت آهن باما

همایش فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در صنعت فولاد با حضور فعالان، کارشناسان و مدیران صنعت فولاد‌ کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد. مجموعه آهن باما، شبکه توزیع آهن آلات و مقاطع فولادی در کشور، این افتخار را داشت که به عنوان حامی این رویداد نقش آفرینی کند.

در این همایش ظرفیت‌ها و خلاءهای موجود در چرخه تولید فولاد توسط متخصصان این صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محورهای اصلی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد

بررسی چالش ها و نیازهای واحدهای صنعتی فعال در حوزه فولاد کشور و نقش تکنولوژی های کارآمد در کمیت و کیفیت تولید فولاد از مهمترین محورهای برگزاری این همایش بود. همچنین بررسی مشکلات دسترسی کوره های ذوب القایی به قراضه و آهن اسفنجی توسط فعالان صنعت فولاد کشور از دیگر محورهای همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد در هتل المپیک تهران بود.

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد با حمایت آهن باما

در این همایش که روز اول اسفندماه سال جاری برگزار شد، مزیت‌های سرمایه گذاری در صنعت فولاد کشور و راهکارهای توسعه این صنعت مورد بررسی قرار گرفت. ارائه راهکارهای توسعه سرمایه گذاری در حوزه بالا دستی زنجیره فولاد از میزگردهای تخصصی همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت فولاد است.

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد با حمایت آهن باما

سخنرانان همایش

در این رویداد سید جواد حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی مقام معظم رهبری، مهدی کلبی خانی مدیرعامل هلدینگ رستاپاد و دبیر همایش، بزرگمهر غفرانی مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و علی خنجری کارشناس ارشد حوزه تولید آهن اسفنجی سخنرانی نمودند و دیدگاه‌های خود را در ارتباط با راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری در زنجیره فولاد بیان کردند.

در اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد، کیا داوود اسفندیاری کارشناس حوزه کسب و کار نیز به عنوان مجری و گرداننده‌ی مباحث همایش حضور داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی بر روی آنها کلیک کنید:

پنل گفتگوی تخصصی اول

در اولین میزگرد تخصصی این همایش با عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد، لاله ملک نیا مدیر کل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، سید رضا شهرستانی عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، سعید عسکرزاده دبیر انجمن سنگ آهن ایران، به همراه بزرگمهر غفرانی، علی خنجری و مهدی کلبی خانی به بحث و ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت فولاد پرداختند.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی بر روی آنها کلیک کنید:

پنل گفتگوی تخصصی دوم

پیش از آغاز دومین پنل گفتگوی همایش، امید اصغری مدیر موسسه پژوهشی ایمیدرو و دانشگاه تهران (یونیدرو) و حسن کیومرثی مدیر تحقیق، توسعه و نوآوری شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات (MMTE) به سخنرانی پرداخته و در ادامه سعید صمدی دبیر انجمن زغال سنگ ایران و محمدجواد موسوی عضو هیئت مدیره انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران به همراه امید اصغری و حسن کیومرثی به گفتگو در قالب دومین میزگرد تخصصی این همایش که “آسیب شناسی و ارائه راهکارهای توسعه سرمایه گذاری در حوزه بالادستی زنجیره فولاد” نام داشت، به بررسی چالش‌های موجود پرداختند و با اشاره به ریسک‌های این حوزه بهترین موقعیت‌ها برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کوچک و بزرگ صنعت فولاد را ارائه نمودند.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی بر روی آنها کلیک کنید:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *