اخبار

دیبر انجمن فولاد توقف ۳ ماهه فعالیت کارخانه‌های فولادی را پس گرفت

تفاوت پروفیل سبک و سنگین چیست؟

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی ۳ ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.

به گزارش آهن با ما سیدرسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اظهار داشت: اخیرا یک خبری از قول بنده در رسانه‌ها کار شده بود که برداشتی غلط از نامه انجمن فولاد به وزارت صمت بوده است.

وی افزود: اگر به محتوای نامه ارسالی دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی ۳ ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به شرایط سال گذشته صنعت فولاد گفت: متاسفانه در سال گذشته و دولت قبل بار محدودیت انرژی را به دوش صنعت فولاد گذاشتند اما در سال جاری با هماهنگی‌های شکل گرفته تلاش می‌کنیم که این موضوع مدیریت شود.

خلیفه سلطانی با بیان اینکه صنعت برق کشور یک صنعت بالنده است، عنوان کرد:صنعت فولاد کشور مشابه سایر صنایع نظیر پتروشیمی، سال به سال یک رشد ۷ تا ۸ درصدی دارد که همین مسئله زمینه افزایش مصرف را ایجاد می‌کند و در هیج کجای دنیا یه چنین رشدی را مشاهده نمی کنید.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا به عنوان بخش صنفی حوزه فولاد زمینه ارتقا سطح هماهنگی با بخش دولت را فراهم کنیم، گفت: در کارخانه‌های بزرگ فولادی کشور که بار عمده تولید این محصول را به عهده دارند، با هماهنگی وزارت نیرو مقرر شده است که محدودیت انرژی با بازه زمانی تعمیرات اساسی یک ماهه تابستانی منطبق شود تا از این طریق آثار منفی سال گذشته به صفر برسد.

وی ادامه داد: تعامل انجمن فولاد با وزارت نیرو به طور کامل برقرار است و تلاش می‌شود با حداقل مشکل از شرایط فعلی عبور کنیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *