اخبار

کنفرانس تخصصی فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا

مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر از محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا در کشور خبر داد.

به گزارش آهن با ما ابوتراب فاضل، مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر اظهار داشت: اقدامات اخیر در زنجیره فولاد بسیار موثر بوده است.

وی افزود: با این برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است قصد داریم به تولید فولادهای با کیفیت برسیم و خود را یکی از نمونه های تولید فولاد در خاورمیانه کنیم.

مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر عنوان کرد: به صورت عمومی ما در زنجیره ارزش فولاد تقریبا از سنگ آهن تا تولید ورق را دارا هستیم.

فاضل با اشاره به اینکه بازار فولاد به دلایلی با تولیدکنندگان همراهی کرده است، عنوان کرد: ما در حال حاضر با کاهش ترند فولادهای عمومی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در زنجیره ارزش فولاد تقریبا از سنگ آهن تا تولید ورق به صورت عمومی وجود دارد، گفت: برای آنکه بتوانیم جریان بازیابی و فروش فولاد در کشور را حفظ کنیم باید بتوانیم فولادهایی با کیفیت بالا تولید کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فاصله ایران در تولید فولادهای کیفی با دنیا قابل توجه است و متوسط قیمت فروش فولاد های عمومی در ایران حدود ۱۶ هزار تومان است.

مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر تصریح کرد: میانگین کسب سود ما در فولادهای آلیاژی حدود ۲۲ هزار تومان است که نشان از ارزش افزوده بالاتری دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *